Rýžové vločky vs. Ovesné vločky + Rýžové vločky s javorovým sirupem

1. července 2014 v 18:39 |  Recepty
Ráno ke snídani jsem navyklá na ovesné vločky s nějakým tím ovocem, oříškem, skořicí a zalít javorovým sirupem. Ještě, když si je ohřeju...mmmmm.
Dneska jsem ale čichla k ovesným vločkám a málem mě to nakoplo. Asi jsem se jich přejedla. Nechtěla jsem cítit tu jejich vůni, to, jak jsou husté. Jenže doma to bylo skoro jediné rychle uvařitelné jídlo.
Naštěstí jsem někde vzadu ve skříňce vyhrabala rýžové vločky. Měla jsem rýžovou kaši a ta byla docela dobrá. Nenapadlo mě tedy nic lepšího, než místo obyčejných ovesných vloček použít ty rýžové. Sice se po chvíli stejně rozpadly na kaši, účel ale plnily.
Byly strašně lehoučké a ne hutné, takže jsem si pochvalovala, jak budou i málo kalorické. Jsou na tom ale skoro stejně jako vločky ovesné. Ty navíc ještě obsahují vlákninu. Rýžové vločky se mi ale zamlouvají více z toho hlediska, že se mi lépe jedí. A taky, když je ochutíte, chuť se vsaje pěkně do celého pokrmu :).

A jak jsem je připravila já?
1) rýžové vločky namočíte do vody a na minutu vložíte do mikrovlnky
2) zalijete javorovým sirupem
3) přidáte skořici a kokos
4) ozdobíte jahodami
- skvělé na nich je, že nemají žádnou výraznou specifickou chuť, takže k nim můžete dát vážně cokoliv :).

Instagram
 

Je suis désolé

1. července 2014 v 11:09 |  Small talk
Ahoj, pardon.

I když je to můj blog a můžu přispívat, kdy chci, cítím určitou zodpovědnost za to, že tu pořád najdete něco nového.
Eh, no nic.
Proč jsem tu vůbec nebyla je za a) že jsem jaksi hopla do vztahu a je to všechno tak nějak..nové. Najednou na sebe nemám tolik času. Po dni stráveném s V jsem uplně vyšťavená, i když třeba jen koukáme na filmy. Takže se k nějakému běhání (nebo nedejbože Jillian) nedokopu.
Nejhorší je to ale s jídlem. Cpěte dvoumetrovýmu chlapovi veganský jídlo bez lepku, bez cukru, bez oleje a všeho, na co jste zvyklé. Takže už jsem měla pizzu, bramborovu kaši s !řízkem! (podotýkám, že řízek by do mě nenacpal ani matikář za jedničku a mami...ta kaše byla skvělá), a nakonec mě učil dělat palačinky. A byly pěkně s džemem, zmrzlinou a šlehačkou :D. A ne, neptejte se mě, jaktože v osmnácti letech neuvím, jak se dělají palačinky. Já si totiž ty svoje suchý rýže a saláty připravuju už odmala, takže jsem neměla potřebu se učit dělat palačinky, či cokoliv jiného pro normální stravitele.
No a za b) jsem byla úplně mrtvá kvůli škole a prvních pár dní prázdnin jsem to ještě dospávala.

Jak vyřešit chlapa masožravce (Děda jim před barákem stahuje králíky a pak je mají k obědu. My jsme se hledali. :D). Takže? Nijak. Rozhodla jsem se, že mu budu vařit jeho jídlo a sobě to svoje. A vyřešeno. Jednoduše.

Malá vložka mimo téma: Mám kafe, opět, a pokud někdo vlastníte stévii, tak už to asi víte. Ale pokud ne, tak vám to řeknu :D. Stévie je rostlina a prodává se v tabletách a v tekutém složení a možná ještě nějak jinak. Má nula kalorií a četla jsem, že je stokrát sladší než cukr. Samozřejmě jsem si to kupovala jen kvůli těm vynulovaným kaloriím. Ale bože! Mám čtvrt litru kafe a do něj jsem si kápla čtyři maličký kapky a přísahám, že to jdu asi vylejt, jak je to sladký :D. Ale dá se to v podstatě použít jako kladná recenze. Takže kupujte.

No nic, na dnešek je to až moc informací, takže mějte se a smějte se.


Zeleninová challenge?

22. června 2014 v 20:44 |  Small talk
Při fénování vlasů (ha!) mě napadlo, jak se vyvarovat tomu, abych z hladu po cvičení, nebo z únavy prostě nesáhla po prvním, co vidím a považuji to ješt za jakž takž zdravé. Zeleninová challenge!
Nikdy jsem nic takového nezkoušela, vždycky jsem měla aspoň misku rýže, nebo prostě nco teplého. Což bude asi moje prokleté. Co není teplé, to nepovažuji za jídlo.
Každopádně zeleninová challenge by se skládala pouze ze syrové zeleniny, maximálně s balsamicem, nebo tak. Chvíli jsem přemýšlela o zelenině ve formě polévek, ale to zkusím třeba příště :D.
Třeba se takhle naučím ovládat a jíst jen tehdy, kdy mám skutečně hlad. Týden mi přijde moc dlouhý na to, že jsem nikdy nic podobného nedělala a vím, že i těch pět dnů bych určitě porušila kvůli škole.
Délku této mini challenge tedy stanovuji na tři dny, tudíž končí ve středu 23:59.
Držte mi palce :)

 


22062014 Jídelníček

22. června 2014 v 8:31 |  Jídelníčky
Ahoj, ahoj.

Omlouvám se za poslední dva dny bez příspěvku, ale nezmohla jsem se na nic.
Ale všechno zlé je pro něco dobře, že. Protože tím svým líným posedáváním jsem dospěla k názoru, že nemůžu čekat na běžecký pás věčně. Hýbala jsem se i předtím, tak se budu hýbat i teď a běžecký pás bude jen takový bonus.
Taky jsem nejspíš vyřešila svůj problém s pitným režimem. Nemůžu do sebe dostat pití. Nemám žízeň, takže si na něj ani nevzpomenu. Rozhodla jsem ale, že si budu jen kontrolovat hodiny a na každou celou vypiju 200 ml vody (čaje, džusu,...). Ještě ale nevím, jak to vyřeším s pitím kafe, které dehydratuje.
Problémy s pitím mi také v posledních dnech zařídily hroznou pleť. Vyskákaly mi zarudlé boláky, ale aspoň to naštěstí nejsou bílé beďary.
Články asi budu psát stylem dopisování přes celý den, takže se nedivte, že tu budu psát v různé časy, ale článek bude stále v čase přítomném :D.


8:00 - rajčata
11:00 - rýže s houbami a cibulí

Ty houby s cibulí jsem osmažila na oleji a na konec jsem na to dala i uvařenou rýži, takže to celé bylo takové mastné. Ale snad jednou olej neuškodí... Navíc to bylo fakt dobrý, že jsme si ještě přidala :D. Foto na instagramu.

15:30 - jahody

V noci jdeme na Sněžku kvůli východu Slunce. Ale nevím, jestli zvládnu pít a nechodit na záchod :D.

17:00 - rýže s cibulí a houbami (zbytky)

Achjo, šla jsem běhat a ze čtyř kilometrů, co normálně běhám, jsem 3 šla chůzí. Navíc, když jsem se vrátila domů, tak jsem snedla krabičku hroznů, grahamové sušenky a misku musli se s´jovým mlékem. Nesnáším musli už jen pro to, že je do nich přidáván cukr. No, tak zítra znova. Hlavně se nevzdat.

Pitný režim (200 ml) - ▲▲▲▲

Cvičení: 100x sedy-lehy, 50x dřepy


19062014 Jídelníčky

19. června 2014 v 21:17 |  Jídelníčky
Zdravím, koťátka :3
Dnešek jsem opět zahájila banánem k snídani a poté banánem k svačině. Začínám si na ně pěkně zvykat. Jenže pak jsem strašně dlouho nic nejedla, a když jsem přišla ve tři k babičce do obchodu (zdravá výživa, díky bohu), snědla jsem tempeh, cizrnovou pomazánku a klaso najednou. Byla jsem sice narvaná, ale hlad zmizel. Doma jsem si akorát k večeři dala rýžové těstoviny s bio kečupem a jsem pořád plná.
Zítra jsou poslední písemky na tento školní rok, takže se nemůžu dočkat! A posilka se taky začíná postupně vybarvovat. Zdá se, že se sny přece jen plní :).

P.S.: Od té doby, co hubnu jen kvůli sobě a ne proto, abych na někoho za měsíc udělala dojem se cítím mnohem svobodněji. nehubnu sice tak rychle, ale fakt se cítím líp :)).

Fotky mého jídelníčku a mnoho dalších najdete na mém instagramu: im_buu (kdyžtak mi napište svůj instagram do komentářů)



18062014 Jídelníček

18. června 2014 v 21:24 |  Jídelníčky
9:00 - meloun
11:00 - meloun
12:00 - vegetariánská škvarková pomazánka
16:00 - kukuřice
20:00 - zeleninový vývar
22:00 - zeleninový vývar

Ahoooooj! :)
Jo, mám super náladu. I když mě zítra čekaj tři testy. Asi na mě jde zamilovanost :D.
Stroj stále nic a já stále nic nedělám. Za to si ale pěkně hlídám jídelníček. Ale teď mi tak dochází, že moc nepiju. Nemáte nějaký tip, jak do sebe dostat vodu? Já ani nemám žízeň, tak na pití nemyslím.
Rozhodla jsem se, že si na 2015 podám přihlášku na psychologii na UK a pak asi i do Brna. K tomu bych chtěla zkusit i Fashion branding & management v Dánsku, to ale nevím. Zrovna, když se v Česku začínám zabydlovat :D. Nejdřív ale stejně musím odmaturovat, takžeeee.....

17062014 Jídelníček

17. června 2014 v 23:49 |  Jídelníčky
Dneska to vezmu jen tak hopem. Za prvé si nepamatuji, co kdy jsem jedla a za druhé, je mi vážně špatně.
Ráno opět banány (ach bože, banány!), pak troška špenátu, meloun a nakonec rýžové těstoviny s houbami. Přiznám se, ty jsem si dala teď v 11 :D.
Cítím se na umření, už od neděle mám neskutečnou rýmu a bolí mě v krku. Za normálních okolností bych už zůstala doma, ale máme strašně testů a musím je napsat. Tak si snad potom odpočinu. Jenže od pátku do soboty jedu k sestře do Prahy na Holi Fest a z neděle na pondělí jdeme se třídou na Sněžku na východ slunce. To jsem zvědavá, kdy to vyležim.
No, zítra píšu čtyři testy, tak jdu.
Dobrou :).

P.S.: Dnešní rande bylo super :33333



16062014 Jídelníček

16. června 2014 v 21:08 |  Jídelníčky
8:00 - banán
10:00 - banán
13:20 - dva banány
16:00 - zeleninová polévka
20:00 - rýže

Dneska jsem na sebe pyšná. Jídelníček super a ty banány jsou docela vtipný :D. Ale měli jsme jich doma hrozně moc, tak jsem je prostě vzala do školy a pak si při hladu vždycky utrhávala.
Stroj zatím stále není, ale snad brzo. Ze stehen a zadku se mi totiž udělala želatina, prtoože neběhám. Kvůli škole nestíhám nic. Až na zítřejší rande s V. :D


Votvírák a budoucí posilka

15. června 2014 v 18:02 |  Small talk
Ahoj!
A nebo, jak zdravili Wohnouti na Votvíráku ,,Ahojda, člobrdíčkové!".
No, s Votvírákem jsem vážně nepočítala. Sice jsem měla čtvrt roku koupený lístek, ale ve čtvrtek jsem se rozohodla, že bych to nezvládla s učením. Zítra píšu čtyři testy.
Samozřejmě, že mi to nedalo a v sobotu jsem se tam vydala. A pak jsem nocovala s V. (< nejdokonalejší a nejlepší a nejhodnější stvoření, co jsem kdy poznala) ve stanu pod jedním spacákem a bez karimatky.
Takže teď tu sedím se špatným svědomím, že se neučím a s teplotou. No, jsem na sebe zvědavá.
Mámu jsem nakonec překecala na ten běžecký pás a nakonec asi bude. Akorát nevím, kam ho dám. V pokoji ho nechci. Vedle něčeho tak velkého bych asi neusnula. Napadlo mě ho dát do sklepa, čímž padá možnost elektrické pásu. Zase se ale bojím, že když budu spocená ve sklepě, bude to ráj pro chřipky a různý nachlazení. Ještě uvidím. Možná si tam zařídím malou posilovnu.
Jinak jídelníčky začnu až od zítra. Sice jsem na ničem neujela (až na jedno pivo včera), ale nevím, co jsem kdy jedla. :D
Doufám, že se máte skvěle a míň nemocně.
Zatím :)).

P.S.: Najdete mě na instagramu im_buu :))



Running for the real me

14. června 2014 v 9:09 |  Small talk
Ahoj, :)
upravila jsem informace v menu a datum, jelikož ode dneška to začínám celé znovu.
Proč? Protože jsem tento blog začala s tím, že mi mamka slíbila běžecký pás (venku běhat můžu jen v noci a to se fakt dost bojim). Takže jsem logicky stále a stále čekala, až mi ho konečně koupí. Stále nic. Nakonec jsem se rozhodla, že si ho budu muset koupit sama. A do té doby budu prostě makat i jinak.
S dělenou stravou jsem začala v březnu 2013. Od dělené stravy je to jen krůček k veganství a nyní se pokouším o bezlepkovou dietu. Úspěšnost zatím 50:50 :D.
Hubnout v pravém slova smyslu jsem začala kvůli jednomu klukovi,kterého jsem poznala přes internet a měli jsme se potkat. Z nějakého důvodu mě to pořád nutilo být perfektní, jít na plastiku, být nejchytřejší, pořád něco. Po roce jsem ale začala být pěkně unavená a došlo mi, že zas tak skvělej není. Zničehonic jsem si uvědomila, že se mi líbí můj spolužák, se kterým chodím do třídy tři roky a nikdy jsme se nijak moc nebavili. Divný. A očividně se mu líbim i já. I když mám 70 kilo, řiká, že jsem strašně hodná a střelená a to vám řikám, že by si docela mohl i vybírat.
Takže nehubněte kvůli chlapům, protože když se něco podělá, tak jste najednou v koncích a bez motivace. Hubněte kvůli sobě. Uvědomila jsem si, že hubnutí není chvilková záležitost pro perfektní vzhled, ale běh na dlouho trať pro zdravé tělo. A tomu se teď budu věnovat. Pěkně krůček po krůčku


Kam dál

http://fit-healthy-michelle.blog.cz/
http://so-myself.blog.cz/