Červenec 2014

Rýžové vločky vs. Ovesné vločky + Rýžové vločky s javorovým sirupem

1. července 2014 v 18:39 Recepty
Ráno ke snídani jsem navyklá na ovesné vločky s nějakým tím ovocem, oříškem, skořicí a zalít javorovým sirupem. Ještě, když si je ohřeju...mmmmm.
Dneska jsem ale čichla k ovesným vločkám a málem mě to nakoplo. Asi jsem se jich přejedla. Nechtěla jsem cítit tu jejich vůni, to, jak jsou husté. Jenže doma to bylo skoro jediné rychle uvařitelné jídlo.
Naštěstí jsem někde vzadu ve skříňce vyhrabala rýžové vločky. Měla jsem rýžovou kaši a ta byla docela dobrá. Nenapadlo mě tedy nic lepšího, než místo obyčejných ovesných vloček použít ty rýžové. Sice se po chvíli stejně rozpadly na kaši, účel ale plnily.
Byly strašně lehoučké a ne hutné, takže jsem si pochvalovala, jak budou i málo kalorické. Jsou na tom ale skoro stejně jako vločky ovesné. Ty navíc ještě obsahují vlákninu. Rýžové vločky se mi ale zamlouvají více z toho hlediska, že se mi lépe jedí. A taky, když je ochutíte, chuť se vsaje pěkně do celého pokrmu :).

A jak jsem je připravila já?
1) rýžové vločky namočíte do vody a na minutu vložíte do mikrovlnky
2) zalijete javorovým sirupem
3) přidáte skořici a kokos
4) ozdobíte jahodami
- skvělé na nich je, že nemají žádnou výraznou specifickou chuť, takže k nim můžete dát vážně cokoliv :).

Instagram

Je suis désolé

1. července 2014 v 11:09 Small talk
Ahoj, pardon.

I když je to můj blog a můžu přispívat, kdy chci, cítím určitou zodpovědnost za to, že tu pořád najdete něco nového.
Eh, no nic.
Proč jsem tu vůbec nebyla je za a) že jsem jaksi hopla do vztahu a je to všechno tak nějak..nové. Najednou na sebe nemám tolik času. Po dni stráveném s V jsem uplně vyšťavená, i když třeba jen koukáme na filmy. Takže se k nějakému běhání (nebo nedejbože Jillian) nedokopu.
Nejhorší je to ale s jídlem. Cpěte dvoumetrovýmu chlapovi veganský jídlo bez lepku, bez cukru, bez oleje a všeho, na co jste zvyklé. Takže už jsem měla pizzu, bramborovu kaši s !řízkem! (podotýkám, že řízek by do mě nenacpal ani matikář za jedničku a mami...ta kaše byla skvělá), a nakonec mě učil dělat palačinky. A byly pěkně s džemem, zmrzlinou a šlehačkou :D. A ne, neptejte se mě, jaktože v osmnácti letech neuvím, jak se dělají palačinky. Já si totiž ty svoje suchý rýže a saláty připravuju už odmala, takže jsem neměla potřebu se učit dělat palačinky, či cokoliv jiného pro normální stravitele.
No a za b) jsem byla úplně mrtvá kvůli škole a prvních pár dní prázdnin jsem to ještě dospávala.

Jak vyřešit chlapa masožravce (Děda jim před barákem stahuje králíky a pak je mají k obědu. My jsme se hledali. :D). Takže? Nijak. Rozhodla jsem se, že mu budu vařit jeho jídlo a sobě to svoje. A vyřešeno. Jednoduše.

Malá vložka mimo téma: Mám kafe, opět, a pokud někdo vlastníte stévii, tak už to asi víte. Ale pokud ne, tak vám to řeknu :D. Stévie je rostlina a prodává se v tabletách a v tekutém složení a možná ještě nějak jinak. Má nula kalorií a četla jsem, že je stokrát sladší než cukr. Samozřejmě jsem si to kupovala jen kvůli těm vynulovaným kaloriím. Ale bože! Mám čtvrt litru kafe a do něj jsem si kápla čtyři maličký kapky a přísahám, že to jdu asi vylejt, jak je to sladký :D. Ale dá se to v podstatě použít jako kladná recenze. Takže kupujte.

No nic, na dnešek je to až moc informací, takže mějte se a smějte se.

http://fit-healthy-michelle.blog.cz/
http://so-myself.blog.cz/